FAQ

Veelgestelde vragen

Verzenden

Bestellingen voor 21.00 uur geplaatst worden nog dezelfde werkdag aangeboden bij de vervoerder.

Ja, dat kan. Zodra je bestelling wordt verzonden sturen wij een e-mail met een Track&Trace code, hiermee kun je de status van je bestelling volgen. Soms komt de Track & Trace-code in de SPAM terecht. Indien je geen code hebt ontvangen kun je eerst in de SPAMmap kijken of controleren of je het emailadres correct hebt ingevoerd.

In het afrekenproces heb je de mogelijkheid dit aan te geven. Je selecteert hiervoor de optie ‘Naar ander adres verzenden’ en vult het afleveradres in.

Vooralsnog is het helaas niet mogelijk om een instructie achter te laten voor de postbezorger. Indien u niet thuis bent op het moment van bezorging zal de postbezorger het pakket meestal af geven bij één van de buren.

Aangezien wij geen fysieke winkel hebben is het is helaas niet mogelijk om je bestelling op te halen.

Nadat je bestelling is geplaatst, worden de producten geheel automatisch gepickt door ons verzendbedrijf. Aangezien alles geautomatiseerd is kan er helaas niets meer toegevoegd worden aan je bestelling.

Lukt het niet om je bestelling per computer te plaatsen? Mail je bestelling naar info@muskie.nl en wij helpen je met de bestelling.

Verzendkosten

De kosten voor een pakket versturen bestaat niet alleen uit portokosten. Wij hebben ook te maken met kosten voor inpakken, inlezen van orders, het verzendklaar maken en verpakkingsmateriaal. Daarom is het niet mogelijk om onder de € 25,- te verzenden.

In onderstaande tabel vind je een overzicht van de kosten voor het verzenden van je bestelling.

 

Bestelling onder €55

Bestelling boven €55

PostNL

€ 5.95

Gratis

België – PostNL

€ 6.95

€ 6.95

Wij verzenden in principe naar Nederland en België. Indien er interesse is in een ander land zullen wij de Post.nl tarieven hanteren. Als je interesse hebt om een pakket naar een ander land te sturen, kun je contact opnemen met onze klantenservice.

Retourneren

Ondanks dat wij ons best doen kan het natuurlijk gebeuren dat een product niet goed geleverd is of beschadigd tijdens het transport. Natuurlijk gaan we ons best doen om dit op te lossen.

Indien tijdens het transport een artikel dusdanig beschadigd is dat deze niet meer voor gebruik geschikt is, ontvangt u het betaalde bedrag van het betreffende artikel retour. Artikelen worden niet opnieuw verzonden in geval van beschadiging of bederf.

Indien je je bestelling retourneert zou het fijn zijn als je dit in de originele verzenddoos kunt doen.

Helaas kunnen voedingswaren met een houdbaarheidsdatum niet retour genomen worden, ook niet als ze nog afgesloten zitten in de originele verpakking. Voor retour ontvangen voedingswaren zullen wij dan ook geen bedrag restitueren

Als je een (deel van) je bestelling wilt retourneren verzoeken wij je de volgende stappen te doorlopen. Dan weten we zeker dat het retourproces zo soepel mogelijk verloopt.

  • 1 Retouraanvraag indienen
    Neem contact op met onze klantenservice en geef duidelijk aan welke producten je wilt retourneren.
  • 2 Retourinstructies ontvangen
    Je ontvangt zo spoedig mogelijk een email met instructies om de producten terug te sturen.
  • 3 Producten terugsturen
    Je stuurt de producten binnen 14 dagen naar ons terug en ontvangt een bevestiging zodra wij deze ontvangen hebben.
  • 4 Geld retour
    Zodra de producten bij ons binnen zijn ontvang je zo spoedig mogelijk het geld terug. Dit gebeurt in ieder geval binnen 7 dagen.

De verzendkosten voor het retourneren van producten zijn voor jouw rekening

Je mag je bestelling, zonder opgaaf van reden, binnen 14 dagen retourneren op voorwaarde dat alle artikelen in dezelfde staat verkeren als bij ontvangst. De kosten voor het versturen zijn voor eigen rekening. 

Let op! Het retourneren van voedingsmiddelen is niet toegestaan

Klachten

Onze klanten zijn erg belangrijk voor ons. Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft. En uiteraard doen we ons best om deze klacht naar tevredenheid op te lossen. Wij waarderen het indien u dit aan ons doorgeeft om samen naar een oplossing te zoeken. Dit kan per mail, ons contactformulier of telefonisch.
Onze klantenservice zal de klacht bekijken en deze proberen naar ieders tevredenheid op te lossen.

Na ontvangst van je klacht ontvang je een bevestiging. We zullen je klacht zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden.

Indien tijdens het transport een artikel zodanig beschadigd is dat deze niet meer voor gebruik geschikt is, ontvangt u het betaalde bedrag van het betreffende artikel retour. Artikelen worden niet opnieuw verzonden in geval van beschadiging of bederf.

Reviews

Wij waarderen het als je een review plaatst bij het door jou gekochte product. Want eerlijk is eerlijk, zowel onze klanten als wij zelf zijn gebaat bij ervaringen van anderen. Wij willen het beste voor onze klanten inkopen en daar kunnen we samen aan werken.

Samenwerken

Lijkt het je leuk om met ons samen te werken? Kunnen wij een product voor je bedrijf uitproberen? Of wil jij juist Muskie.nl promoten? Wij staan open voor diverse samenwerkingsvormen. Stuur een mail naar info@muskie.nl en we nemen snel contact met je op.

Mis je iets in ons assortiment?

Mis je iets in ons assortiment? Vertel het ons!  Stuur een mailtje naar info@muskie.nl en we gaan op zoek voor je. Zo kunnen we het aanbod van de webshop op maat aanbieden. Wij zijn er voor jou!

Op zoek naar onze contactgegevens?

Wij helpen je graag!